Remarketing

Remarketing


✔ Οι άνθρωποι εκτιμούν την VIP μεταχείριση


✔ Δημιουργήστε έξυπνες λίστες για να τις χρησιμοποιήσετε για emails πωλήσεων και για να προσεγγίσετε ξανά τους πελάτες σας


✔ Ενισχύστε το Brand σας σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό σας


Το Remarketing αφορά συχνά καμπάνιες που επιτρέπουν την επαναπροσέγγιση πελατών.


Οι καμπάνιες όπως η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πελάτες αφού εγκαταλείψουν το καλάθι αγορών τους ή που προσθέτουν στοιχεία στη λίστα επιθυμιών τους, είναι πολύ επιτυχημένες, καθώς είναι ευκολότερο να διαφημιστείτε σε όσους ενδιαφέρονται ήδη για την επιχείρησή , τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.


Παρά το γεγονός ότι οι έννοιες του Retargeting και Remarketing χρησιμοποιούνται εναλλακτικά σε πολλές πλατφόρμες και μοιράζονται παρεμφερείς στόχους, δεν είναι ίδιες. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις καμπάνιες Retargeting. Τόσο το Retargeting όσο και το Remarketing είναι άκρως αποτελεσματικές μέθοδοι διαφήμισης. Επομένως, εμείς στην KOSADEL προτείνουμε ένα συνδυασμό και των δύο, για να ενισχύσετε τις δραστηριότητές σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ.


Το Remarketing στοχεύει στη συλλογή των πληροφοριών των χρηστών και στη δημιουργία λιστών, οι οποίες χρησιμοποιούνται αργότερα για την αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων πωλήσεων ή την εκ νέου επαναπροσέγγιση των πελατών μέσω διαφορετικών διαφημιστικών εκστρατειών.



Υπάρχουν στρατηγικές που λειτουργούν πολύ καλά, όπως:


▪ VIP Μεταχείριση των Πελατών: Οι άνθρωποι εκτιμούν την ειδική μεταχείριση


▪ Εγκατάλειψη Καλαθιού: Οι άνθρωποι ξεχνούν μερικές φορές τα αντικείμενα που βάζουν στο shopping cart της ιστοσελίδας σας και συχνά χρειάζονται μια απλή υπενθύμιση για να ολοκληρώσουν την αγορά


▪ Πωλήσεις προϊόντων: Οι άνθρωποι εκτιμούν τις εκπτώσεις στα προϊόντα που τους αρέσουν


Από τα παραπάνω, μπορείτε να δείτε ότι οι καμπάνιες Remarketing εστιάζουν σε άτομα που γνωρίζουν ήδη την επιχείρηση και τις υπηρεσίες σας. Οι προσπάθειές, λοιπόν, στοχεύουν στην αύξηση των πωλήσεων για όσους έχουν ήδη αλληλοεπιδράσει με τον ιστότοπό σας, κατά τρόπο ουσιαστικό.


 


Προκλήσεις Εκστρατειών Remarketing


Ποιους να αποκλείσετε: Κατά τη δημιουργία των διαφημιστικών εκστρατειών, είναι σημαντικό να στοχεύσετε όσους είναι πιο πιθανό να αγοράσουν τα προϊόντα σας και να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες σας. Οι πελάτες που μόλις αγόρασαν από εσάς, ίσως να μην θέλουν να το κάνουν ξανά τόσο σύντομα. Υπάρχουν προϊόντα και υπηρεσίες που δεν θα προτείναμε να απευθύνονται σε πελάτες που μόλις αγόρασαν κάτι. Μερικοί πελάτες θα μπορούσαν να ενοχλούνται επικοινωνώντας μαζί τους αναφορικά με το ίδιο ή παρόμοιο αντικείμενο με αυτό που μόλις αγόρασαν και μπορεί να σταματήσουν να εξετάζουν πλήρως τις προσφορές σας. Πολλές καμπάνιες B2C πρέπει να αποκλείουν άτομα που προέβησαν σε αγορές την τελευταία εβδομάδα. Οι καμπάνιες πολλαπλής πώλησης αποτελούν εξαίρεση. Αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι ο χρόνος κατανάλωσης των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.


Οι ειδικοί της KOSADEL εξετάζουν προσεκτικά την επιθυμητή συχνότητα στόχευσης. Εξετάζουμε την κατηγορία προϊόντων σας, λαμβάνουμε υπόψη την τοποθεσία των στόχων σας, την εποχικότητα και την απόδοση της επένδυσής σας.


Βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα: Εκτός από την εστίαση στους σωστούς ανθρώπους και την εξαίρεση εκείνων που κατά πάσα πιθανότητα δεν ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν μια αγορά εντός ορισμένης χρονικής περιόδου, βοηθάμε τους πελάτες μας να κατανοήσουν τη σημασία της διατήρησης των πιστών τους πελατών. Ενδέχεται να προτιμάτε το Remarketing ως μια βραχυπρόθεσμη στρατηγική για όσους εγκατέλειψαν τα shopping cards σας. Ωστόσο, μπορείτε να πραγματοποιήσετε Remarketing καμπάνιες σε χρήστες που αγόρασαν ή επισκέφθηκαν τον ιστότοπό σας πριν από ένα χρόνο. Κατανοούμε τη σημασία της απόκτησης νέων πελατών, αλλά ταυτόχρονα δεν πρέπει να παραβλέπουμε την εμπιστοσύνη και την ικανοποίηση αυτών.


 


Χαρακτηριστικά καμπάνιας Remarketing


Επειδή το Remarketing είναι πολύ εστιασμένο, επιτρέπει μια συγκεκριμένη προσέγγιση. Πριν ξεκινήσουμε την τελειοποίηση των λιστών Remarketing και τη δημιουργία των διαφημιστικών εκστρατειών, συζητούμε μαζί σας τις προσδοκίες σας καθορίζοντας σαφείς στόχους.


Οι Διαφημίσεις στην Google έχουν πολλές νέες λειτουργίες και συνεπώς δημιουργούμε και βελτιστοποιούμε τις καμπάνιες, λαμβάνοντας υπόψη τις βέλτιστες πρακτικές. Θα σας συμβουλέψουμε να ενημερώσετε την Πολιτική απορρήτου σας, για να βεβαιωθείτε ότι δηλώνετε τη χρήση των cookies και τις πληροφορίες σχετικά με την εξαίρεση.


Σήμερα, υπάρχουν πολλά χρήσιμα στοιχεία Remarketing, όπως η δημιουργία λιστών μέσω του Google Analytics, Δυναμικό Remarketing και άλλα.


Κατά τη ρύθμιση του Remarketing υπάρχει ένας κώδικας Google Analytics και ένας κώδικας διαφημίσεων Google (AdWords). Μπορούμε να σας βοηθήσουμε ως προς την τοποθέτηση του κώδικα στον ιστότοπό σας.


Τα χαρακτηριστικά της καμπάνιας Remarketing που πρέπει να ληφθούνε υπόψη είναι:


▪ Κωδικοί


▪ Λίστες και διάρκεια εγγραφής μελών


▪ Περιορισμός συχνότητας


▪ Συμπληρωματική στόχευση (φύλο, χρόνος που αφιερώνεται στον ιστότοπο / σελίδα)


▪ Δομή καμπάνιας (διαφορετική για επιπλέον πωλήσεις, διαφορετική για όσους είδαν ορισμένα προϊόντα)


▪ Βέλτιστη πρακτική (τοποθέτηση λογοτύπου, ορισμός σχεδιασμού / ομοιομορφίας, σωστές μορφές)


▪ Παρακολούθηση μετατροπών


▪ Δοκιμές (κριτήρια καταλόγου, σελίδες προορισμού, διαφημιστικό κείμενο)


Επικοινωνήστε με την ομάδα μας για να συζητήσετε τις παραπάνω λεπτομέρειες. Φροντίζουμε να ενισχύσουμε τη μάρκα σας σε χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό σας. Η ομάδα της KOSADEL έχει πολυετή εμπειρία στην επίδραση των μετατροπών.



Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία και την εμπειρία μας, μπορούμε να δημιουργήσουμε ελκυστικές καμπάνιες Remarketing και Retargeting για σας, επιτρέποντάς σας να είστε πανταχού παρόντες, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε τίποτα πολύ εξειδικευμένο. Βεβαιωνόμαστε ότι το ίδιο σύνολο ατόμων (που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια) σας βλέπουν στις προτιμώμενες μηχανές αναζήτησης, σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων, στα εισερχόμενα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και σε άλλα μέρη που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά.

Επικοινωνήστε μαζί μας


Λάβετε μια εξατομικευμένη προσφορά, η οποία εξυπηρετεί τις ανάγκες της επιχείρησής σας από τους ειδικούς της Kosadel.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ