Προγράμματα Συνεργατών
Προγράμματα Συνεργατών
✔ Επέκταση σε νέες αγορές
✔ Οικονομικότερο από την παραγωγή πολυσύνθετων εκστρατειών μάρκετινγκ
✔ Ανταποδοτικό πρόγραμμα επιβράβευσης βάσει αποτελεσματικότητας
Οι εταιρίες βασίζονται στα προγράμματα συνεργασίας παρέχοντας μέρος των εσόδων τους ως ανταμοιβή στους συνεργάτες τους. Οι διαφημιστές επιθυμούνε να κερδίσουνε προμήθειες από την συμμετοχή τους στα προγράμματα συνεργασίας.
Το να κερδίζεις χρήματα ακόμα και στον...ύπνο σου, είναι το όνειρο πολλών διαφημιστών, αφότου δημιουργήσουν Pay-Per-Click και άλλες καμπάνιες. Παρόλα αυτά, αυτό είναι εφικτό μόνο εφόσον παρθούνε όλα τα κατάλληλα μέτρα.
Τα Προγράμματα Συνεργατών είναι ένα ανταποδοτικό μοντέλο επιβράβευσης βάσει αποτελεσματικότητας και αποτελεί μια βιομηχανία που κοστίζει δισεκατομμύρια Δολλάρια/Λίρες με αρκετούς «παίκτες», είτε πρόκειται για απλούς ιδιώτες, είτε για τεράστιους επιχειρηματικούς ομίλους.
Ένα παράδειγμα: Όταν οι Συνεργάτες συστήνουν νέους πελάτες στην Εταιρία Χ, κερδίζουνε προμήθεια από τις πωλήσεις που η συγκεκριμένη Εταιρία Χ επιτυγχάνει προς αυτούς τους πελάτες. Αυτή η προμήθεια συνήθως είναι 8%-10% ανά πώληση, αλλά ανάλογα με την βιομηχανία που η συγκεκριμένη εταιρία δραστηριοποιείται, μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερη. Η Εταιρία Χ γνωρίζει ότι έχει «κερδίσει» το νέο πελάτη μέσω του συνεργάτη, καθώς τον ανιχνεύει μέσω ενός short code από το URL της ιστοσελίδας του συνεργάτη.
Ποιά είναι τα βήματα για να δημιουργήσετε επιτυχημένα προγράμματα συνεργασίας; Παρακαλούμε διαβάστε παρακάτω:
Πλεονεκτήματα των Προγραμμάτων Συνεργασίας
Τα πλεονεκτήματα για την Εταιρία:
Βασίζεται στην ανταποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα. Ο ιδιοκτήτης της Εταιρίας πληρώνει μόνο όταν έχει επιτευχθεί ο στόχος που έχει θέσει στον συνεργάτη, δίχως να χρειάζεται να πληρώσει επιπλέον έξοδα για την παραγωγή και υλοποίηση της διαφημιστικής εκστρατείας.
Επέκταση σε νέες αγορές. Οι συνεργάτες δραστηριοποιούνται σε πολλές διαφορετικές αγορές και τομείς και συχνά διαθέτουν μεγάλες βάσεις δεδομένων.
Η γνώμη των συνεργατών μετράει. Οι μελλοντικοί πιθανοί πελάτες της Εταιρίας λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τα μηνύματα που τους προβάλλουνε οι συνεργάτες σας. Η οπτική γωνία των Συνεργατών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας είναι πολύ σημαντική.
Αυξημένη κίνηση, λινκς, θετικά αποτελέσματα για το Search Engine Optimization.
Η ομάδα της Kosadel παρέχει διάφορες στρατηγικές Προγραμμάτων Συνεργασίας. Βοηθούμε με την ανάπτυξη και υλοποίηση του προγράμματος συνεργασίας, καθώς και με την εύρεση και επίτευξη συμφωνίας με τους σχετικούς και αξιόπιστους συνεργάτες. Τα Προγράμματα Συνεργασίας διαρκώς εξελίσσονται και πολλοί είναι αυτοί που πλέον απολαμβάνουν τα οφέλη τους.
Τα πλεονεκτήματα για τους Συνεργάτες:
Ανεξαρτησία, ανεξαρτήτως της διαδικτυακής παρουσίας και των καθημερινών ενασχολήσεων. Οι συνεργάτες δουλεύουν ανεξάρτητα. Κερδίζουν παθητικό έσοδο ονλάιν, προγραμματίζοντας τις δραστηριότητες και τις ενασχολήσεις τους όπως επιθυμούν. Μερικές, εάν όχι τις περισσότερες φορές δουλεύουν από το σπίτι τους.
Είναι άκρως οικονομικό επιτρέποντας σε πάρα πολλούς να χρησιμοποιήσουν αυτό το μοντέλο διαφήμισης. Από την στιγμή που δεν υπάρχουν εμπόδια, μια απλή ιστοσελίδα είναι αρκετή ώστε να τους επιτρέψει να συμμετάσχουνε στο επιθυμητό πρόγραμμα συνεργασίας και να ξεκινήσουνε να προωθούνε τα προϊόντα και τις εταιρίες που επιθυμούν.
Υπάρχουνε πάρα πολλά προγράμματα συνεργασίας τα οποία μπορούνε να διαλέξουνε. Οι συνεργάτες εξετάζουνε τι δουλεύει καλύτερα για αυτούς, βελτιστοποιούνε και προωθούνε αποτελεσματικότερα τα επιθυμητά προγράμματα.
Οι προκλήσεις και τα προβλήματα που σχετίζονται με την υποστήριξη πελατών μένουνε στον ιδιοκτήτη της εταιρίας. Οι πρακτικές μάρκετινγκ για την διατήριση των υπαρχόντων και μελλοντικών πελατών αποτελεί ευθύνη του ιδιοκτήτη της εταιρίας κατά κύριο λόγο.
Το διαφημιστικό υλικό παρέχεται από την Εταιρία προς τον συνεργάτη. Με αυτόν τον τρόπο οι συνεργάτες δεν χρειάζεται να επενδύσουνε για την δημιουργία μπάνερ και άλλων διαφημιστικών υλικών.
Οι συνεργάτες μπορούνε να είναι αρκετά δημιουργικοί όταν χειρίζονται τα προσωπικά τους blogs, τις πλατφόρμες των Social Media, τα emails, ακόμα και τις καμπάνιες Pay Per Click (PPC).
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να δημιουργήσετε τα κατάλληλα προγράμματα συνεργασίας, τα οποία μπορούνε να προσελκύσουνε το ενδιαφέρον των συνεργατών. Η Amazon αυτή τη στιγμή διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο συνεργατών παγκοσμίως, όχι μόνο επειδή επιτρέπει στους συνεργάτες της να προωθήσουνε όλα τα προϊόντα τα οποία πωλούνται στην ιστοσελίδα της, αλλά εξαιτίας της διαφάνειας των διαδικασιών και των προμηθειών της.
Προγράμματα Συνεργασίας – Κίνδυνοι και Προκλήσεις
Δεν θα ήταν συνετό να εκθειάσουμε μόνο τα πλεονεκτήματα των Προγραμμάτων Συνεργασίας. Όπως σε κάθε μοντέλο διαφήμισης υπάρχουν κίνδυνοι και προκλήσεις που κάποιος χρειάζεται να έχει γνώση, ούτως ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί κατάλληλα:
Τα έσοδα και οι συνεχείς προμήθειες δεν είναι εγγυημένα. Καθώς τα Προγράμματα Συνεργασίας βασίζονται στην αποτελεσματικότητα και ανταποδοτικότητα, εάν οι πελάτες δεν προβαίνουν σε νέες αγορές, τότε καμία προμήθεια δεν μπορεί να αποδοθεί στους συνεργάτες. Επιπλέον, ορισμένες φορές οι συνεργάτες συστήνουνε νέους πελάτες αλλά δεν πληρώνονται προμήθειες επί των επιπλέον αγορών που κάνουνε οι πελάτες.
Τα προγράμματα συνεργασίας δημιουργούνται και ανήκουνε σε εταιρίες. Οι συνεργάτες βασίζονται στις εταιρίες και πρέπει να ακολοθούνε τις πολιτικές τους.
Ανεπιθύμητη και παραπλανητική διαφήμιση. Κάποιοι συνεργάτες διαπράττουν δόλια συμπεριφορά και πρακτικές διαφήμισης, διακινδυνεύοντας την φήμη της εταιρίας που προωθούνε.
Προσδοκώντας γρήγορα κέρδη δίχως την κατάλληλη προεργασίας. Η αποτελεσματική διαφήμιση μέσω Προγραμμάτων Συνεργασίας χρειάζεται χρόνο, ποιοτικό περιεχόμενο και σύμπλεξη με τον πιθανό πελάτη. Τα έσοδα δεν έρχονται από μόνα τους.
Αποφυγή ευθυνών. Αμφότερα τα μέρη έχουν ευθύνες, όχι μόνο οι Συνεργάτες. Κάποιες φορές, υπάρχουνε περιπτώσεις όπου οι εταιρίες δεν πληρώνουνε τους συνεργάτες τα συμφωνηθέντα.
Για τους πελάτες μας, δημιουργούμε εκστρατείες διαφήμισης και στρατηγικές μάρκετινγκ, εστιάζοντας στα πλεονεκτήματα και τα οφέλη. Με μεγάλη προσοχή επιλέγουμε πρακτικές οι οποίες αποφεύγουνε ανήθικες και δόλιες συμπεριφορές. Με την πολυετή μας εμπειρία στα Προγράμματα Συνεργατών, οι ειδικοί της KOSADEL είναι σε θέση να διαβλέπουνε και να προλαμβάνουν πιθανά ρίσκα και κινδύνους.
Υπάρχουν ενδιαφέρονται μοντέλα, τα οποία προσφέρουνε πολλές ευκαιρίες. Οι συνεργάτες επιθυμούνε να αναλύουν προϊόντα, να δημιουργούνε λίστες email, να χρησιμοποιούνε ζωντανά webinars ώστε να επικοινωνούνε με το κοινό τους.
Κοιτώντας στα Προγράμματα Συνεργασίας από την οπτική της εταιρίας σημαίνει να επιλέγετε τους Συνεργάτες σας προσεκτικά, δημιουργώντας θελκτικά προγράμματα και υλικά επικοινωνίας. Στοχεύετε στην διαφάνεια και σε μια ισορροπία μεταξύ των χρημάτων που πληρώνετε στους Συνεργάτες σας και τον επιθυμητό στόχο που τους έχετε θέσει.

Σχεδιασμός & Αγορά Μέσων
Λάβετε εξατομικευμένα Πλάνα Μέσων από την KOSADEL και εκμεταλλευτείτε τις εξαιρετικά προνομιακές τιμές, τις οποίες μπορούμε να διαπραγματευτούμε για εσάς, ώστε να επιτύχετε μια άκρως οικονομική και εξόχως ανταποδοτική στρατηγική αγοράς Μέσων.
Διαφήμιση στο Διαδίκτυο
Εκμεταλλευτείτε τις απεριόριστες ευκαιρίες που προσφέρει η Διαφήμιση στο Διαδίκτυο και αναθέστε την βελτιστοποίηση των καμπάνιων σας στην ομάδα των ειδικών μας. Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες και την μεθοδολογία που ακολουθούμε.
Διαφήμιση στο Κινητό/Apps
Κεφαλαιοποιήστε στην συνεχή αντάπτυξη των Διαφημίσεων στο Κινητό και στις εφαρμογές και εκτινάξτε τα έσοδα σας από την προσέλκυση νέων πελατών, μέσω αυτής της άκρους ελκυστικής πηγής, χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και την βοήθεια των επαγγελματιών μας.
Επικοινωνήστε μαζί μας
Λάβετε μια εξατομικευμένη προσφορά, η οποία εξυπηρετεί τις ανάγκες της επιχείρησής σας από τους ειδικούς της Kosadel.
