Καμπάνιες μέσω Ραδιοφώνου
Καμπάνιες μέσω Ραδιοφώνου
✔ Ραδιόφωνο, μέσο με πιστό κοινό
✔ Παροχή μηνυμάτων σε ένα στοχοθετημένο κοινό με πολύ χαμηλότερο κόστος
✔ Έχοντας το ραδιόφωνο ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ, συμβάλλει θετικά στο συνολικό αποτέλεσμα
Μήπως το Internet σκότωσε το ραδιόφωνο; Σίγουρα όχι!
Η ραδιοφωνική διαφήμιση εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική. Δεν είναι μόνο ένα από τα λίγα μέσα που έχει ένα ενσωματωμένο πιστό κοινό, αλλά είναι επίσης προσιτό.
Για πολλές επιχειρήσεις, η παραγωγή ενός εμπορικού μηνύματος και η προώθησή του του κατά διάρκεια ενός τηλεοπτικού προγράμματος μεγάλης τηλεθέασης είναι υπερβολικά δαπανηρή. Η διαφήμιση στο ραδιόφωνο αντίθετα, επιτρέπει να παραδίδεται το μήνυμα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σε ένα στοχοθετημένο κοινό με πολύ χαμηλότερο κόστος.
Οι ακροατές του ραδιοφώνου τείνουν να έχουν αγαπημένους ραδιοφωνικούς σταθμούς και προγράμματα που ακούνε σε τακτική βάση.
Επομένως, οι ραδιοφωνικές καμπάνιες μπορούν να προσαρμοστούν σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας, για να διασφαλιστεί ότι στοχεύετε το ακροατήριό που επιθυμείτε. Οι ραδιοφωνικοί ακροατές έχουν μεγαλύτερη προθυμία να ακούν διαφημίσεις και συχνά ανταποκρίνονται θετικά σε ραδιοφωνικά μηνύματα.
Αυτό για το οποίο πολλές φορές ανησυχούν οι επιχειρήσεις είναι εάν το μεγαλύτερο μέρος του διαφημιστικού μπάτζετ τους σπαταληθεί, καθώς και το εάν οι ραδιοφωνικές εκστρατείες είναι μετρήσιμες.
Πριν από αρκετά χρόνια, όντως απουσίαζε η τεχνολογία και τα εργαλεία μέτρησης των offline διαφημιστικών ενεργειών.
Σήμερα, όμως, όλες οι προσπάθειες μάρκετινγκ είναι περισσότερο εστιασμένες ώστε να διασφαλίζεται ότι κάθε μέρος του μίγματος μάρκετινγκ συμβάλλει θετικά στο συνολικό αποτέλεσμα. Η ομάδα της KOSADEL, χρησιμοποιεί εξειδικευμένα ψηφιακά εργαλεία για τη μέτρηση και την ανάλυση της αποτελεσματικότητας κάθε εκστρατείας. Κάθε κανάλι έχει ένα μοναδικό σύνολο μετρήσεων ROI και το ίδιο υφίσταται και μέσω των διαφημίσεων που τρέχουνε στο ραδιόφωνο.
Παρακάτω, παρέχουμε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το ROI της ραδιοφωνικής διαφήμισης.
Κανείς δεν θέλει να δαπανήσει χρήματα για κάτι που δεν λειτουργεί. Είναι σημαντικό οι στόχοι μάρκετινγκ να είναι SMART, δηλαδή, να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, εφικτοί, ρεαλιστικοί και έγκαιροι. Μιλώντας για την επιστροφή της επένδυσης (ROI), πρέπει να εξετάσουμε το ενδεχόμενο νέας γενιάς παραγωγής και αύξησης εσόδων.
Ραδιοφωνικές καμπάνιες: Μέτρηση του ποσοστού απόκρισης
Η αύξηση των πωλήσεων είναι μια δυνατότητα μέτρησης της αλλαγής μετά την έναρξη μιας νέας ραδιοφωνικής καμπάνιας.
Η αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια της καμπάνιας ραδιοφωνικής διαφήμισης μπορεί να αποδοθεί, τουλάχιστον εν μέρει, στις διαφημίσεις, εφόσον οι άλλες καμπάνιες μάρκετινγκ έχουν μετρηθεί επαρκώς.
Αυτό που εμείς στην KOSADEL συνιστούμε είναι ο συνδυασμός διαφημιστικών εκστρατειών offline και online.
Η ηλεκτρονική προώθηση σας επιτρέπει να στέλνετε ακροατές σε έναν ειδικό ιστότοπο. Με αυτό τον τρόπο θα δείτε πώς οι άνθρωποι αντιδρούν στην καμπάνια και στο εμπορικό σήμα σας.
Συνιστούμε να παροτρύνετε τους ανθρώπους, προσφέροντας κουπόνια ή εκπτώσεις. Όταν το ραδιοφωνικό μήνυμα παίζει προς το τέλος του ραδιοφωνικού προγράμματος, οι ακροατές προτρέπονται να επισκεφτούνε μια αφιερωμένη landing page με διαφημιστικές προσφορές. Η επισκεψιμότητα στον ιστότοπο μετριέται και επομένως είναι εύκολο να προσδιορίσετε την απόκριση των ακροατών στη διαφήμιση μέσω ραδιοφώνου.
Μπορείτε ακόμη και να ρωτήσετε τους ανθρώπους απευθείας ερωτώντας την ακόλουθη ερώτηση online: "Πώς μάθατε για εμάς;" αφού ολοκλήρωσαν μια αγορά ή καταχωρήθηκαν σε ένα ενημερωτικό δελτίο. Ή ακόμα και να τους ρωτήσετε απευθείας μέσω μια τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί τους.
Οι επιχειρήσεις για τις οποίες δημιουργούμε ραδιοφωνικές εκστρατείες, πρέπει να έχουν συγκεκριμένους και μετρήσιμους στόχους , πάνω στους οποίους βασίζουμε την παρακολούθηση των ραδιοφωνικών εκστρατειών τους.
Επομένως, προτού ξεκινήσουμε μια ραδιοφωνική καμπάνια, θα εργαστούμε μαζί σας σε ένα σχέδιο μάρκετινγκ, όπου θα καθορίσουμε τους στόχους σας και τι θέλετε να επιτύχουμε για εσάς.
Είναι σημαντικό να γνωστοποιήσετε τις προσδοκίες σας σε εμάς, γιατί θα μας βοηθήσει να καθορίσουμε τον καλύτερο τύπο μάρκετινγκ.
Είμαστε ειδικοί στην ανάπτυξη φύλλων παρακολούθησης σε όλη την εκστρατεία του ραδιοφώνου. Μαζί με σας, παρακολουθούμε τις μικτές πωλήσεις, τους νέους πελάτες, τους πολύ συγκεκριμένους στόχους των προϊόντων και πολλά άλλα. Παρόλο που οι πωλήσεις είναι οι πιο προφανείς για το μέτρο ανάλυσης, αναλύουμε επίσης τις επισκέψεις στον ιστότοπο, τον αριθμό των νέων πελατών και τις πωλήσεις ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας.
Οι επιτυχημένες ραδιοφωνικές εκστρατείες χρειάζονται χρόνο. Είναι σαν να φυτεύεις ένα δέντρο στον κήπο σου. Χρειάζονται μήνες για να δείτε τα αποτελέσματα και την πραγματική επιτυχία.
Μακροπρόθεσμες ραδιοφωνικές καμπάνιες
Ο στόχος των μακροπρόθεσμων εκστρατειών είναι η οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας (Brand Awareness). Οι ραδιοφωνικές εκστρατείες είναι συχνά θέμα επικοινωνίας με τους ανθρώπους γιατί πρέπει να επιλέξουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Ο κύριος στόχος είναι να τους κάνετε να σκεφτούν την επωνυμία σας (το προϊόν ή την υπηρεσία σας) όταν πρέπει να αγοράσουν αυτό το είδος προϊόντος ή υπηρεσίας, ώστε να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους.
Πολλές επιχειρήσεις αναπτύσσουν το Brand τους περίπου 20% ετησίως, υπό την προϋπόθεση ότι η ραδιοφωνική εκστρατεία εκτελείται με τον σωστό τρόπο.
Η μέτρηση του ROI της ραδιοφωνικής διαφήμισης δεν αφορά μόνο το πόσα χρήματα επενδύσατε και πόσα χρήματα πήρατε πίσω μέσω των πωλήσεων που πετύχατε.
Οι καμπάνιες χρειάζονται καλούς δείκτες αναφοράς, πρέπει να καθοδηγούνται από δεδομένα και η γενική προσέγγιση θα πρέπει να είναι να προσδιοριστεί ο αντίκτυπος του Ραδιοφώνου στις συνολικές στρατηγικές μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της παρουσίας σας.
Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα της ραδιοφωνικής διαφήμισης είναι η γεωγραφική στόχευση. Μπορούμε να σας προωθήσουμε τόσο σε τοπικό όσο και εθνικό ακροατήριο. Οι διαφημιστές ραδιοφώνου μπορούν να στοχεύσουν ανά πόλη, περιοχή ή ολόκληρη χώρα. Τα ραδιοφωνικά προγράμματα επιτρέπουν επίσης τη στόχευση σε ειδικά ακροατήρια.
Ξεκινώντας με τη ραδιοφωνική διαφήμιση
Η ομάδα της KOSADEL έχει μακρά εμπειρία σε ραδιοφωνικές εκστρατείες, με πάνω από 15 χρόνια συνδυασμένης εμπειρίας στη δημιουργία και εκτέλεση εκστρατειών. Σας βοηθάμε να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις: Ποιο ραδιόφωνο και πρόγραμμα είναι πιο αποτελεσματικό για την επιχείρησή μου; Πότε πρέπει να τρέχω τα διαφημιστικά μου μηνύματα; Πώς μπορώ να μετρήσω τον αντίκτυπο των διαφημίσεών μου;

Σχεδιασμός & Αγορά Μέσων
Λάβετε εξατομικευμένα Πλάνα Μέσων από την KOSADEL και εκμεταλλευτείτε τις εξαιρετικά προνομιακές τιμές, τις οποίες μπορούμε να διαπραγματευτούμε για εσάς, ώστε να επιτύχετε μια άκρως οικονομική και εξόχως ανταποδοτική στρατηγική αγοράς Μέσων.
Διαφήμιση στο Διαδίκτυο
Εκμεταλλευτείτε τις απεριόριστες ευκαιρίες που προσφέρει η Διαφήμιση στο Διαδίκτυο και αναθέστε την βελτιστοποίηση των καμπάνιων σας στην ομάδα των ειδικών μας. Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες και την μεθοδολογία που ακολουθούμε.
Διαφήμιση στο Κινητό/Apps
Κεφαλαιοποιήστε στην συνεχή αντάπτυξη των Διαφημίσεων στο Κινητό και στις εφαρμογές και εκτινάξτε τα έσοδα σας από την προσέλκυση νέων πελατών, μέσω αυτής της άκρους ελκυστικής πηγής, χρησιμοποιώντας τις γνώσεις και την βοήθεια των επαγγελματιών μας.
Επικοινωνήστε μαζί μας
Λάβετε μια εξατομικευμένη προσφορά, η οποία εξυπηρετεί τις ανάγκες της επιχείρησής σας από τους ειδικούς της Kosadel.
