Retargeting

Retargeting


✔ Στρατηγικές παρακίνησης των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας, για να επιστρέψουν και να ολοκληρώσουν τις αγορές τους


✔ Υψηλό ποσοστό ανταπόκρισης από τους επισκέπτες της σελίδας σας


✔ Προσέλκυση νέων επισκεπτών, που έχουν πολλές ομοιότητες με τους υπάρχοντες πελάτες σας


Σήμερα, οι εταιρείες δεν περιορίζουν το μάρκετινγκ σε ένα μόνο κανάλι. Η λειτουργία σε πολλαπλά κανάλια βοηθά τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν τους πιθανούς πελάτες τους, που περιηγούνται στο διαδίκτυο, μέσω διαφόρων πλατφόρμων.


Ένας υποψήφιος πελάτης πρέπει να βλέπει την διαφήμιση της ιστοσελίδας σας έως επτά φορές, ούτως ώστε να κατορθώσετε να τον προσεγγίσετε και να του πουλήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αντιλαμβάνεστε ότι όλοι μας βλέπουμε καθημερινά έναν συντριπτικό αριθμό διαφημίσεων, αλλά κυρίως αλληλοεπιδρούμε με μηνύματα που είναι ελκυστικά αλλά και τα οποία τα βλέπουμε σε τακτική βάση.


Έχοντας δει ένα μήνυμα αρκετές φορές, είμαστε πλέον περισσότερο εξοικειωμένοι με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εκάστοτε επιχείρησης. Είναι προφανές, άλλωστε, ότι η πλειοψηφία των χρηστών δεν θα προβεί σε κάποια αγορά κατά την πρώτη τους επίσκεψή στην ιστοσελίδα σας.


Το ερώτημα που προκύπτει λοιπόν: Πως μπορείτε να επαναπροσεγγίσετε και να φέρετε πίσω στην σελίδα σας, τους επισκέπτες που την έχουνε ήδη επισκεφτεί.


Το Retargeting αναφέρεται στην τοποθέτηση διαφημίσεων στο διαδίκτυο για προβολή από άτομα που έχουν αλληλοεπιδράσει με τον ιστότοπό σας με συγκεκριμένους τρόπους. Αυτές οι διαφημίσεις τοποθετούνται είτε μέσω του Δικτύου εμφάνισης Google ή του Facebook.


Αφού ο επισκέπτης εισέλθει στον ιστότοπό σας και κάνει κλικ στις σελίδες σας, επιδεικνύοντας ενδιαφέρον για συγκεκριμένα προϊόντα, κάνει μια συγκεκριμένη ενέργεια - ένα cookie εγκαθίσταται στον υπολογιστή του το οποίο και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να συλλέξετε τις πληροφορίες που σχετίζονται με τη δράση των επισκεπτών, διασφαλίζοντας ότι ο επισκέπτης βλέπει διαφημίσεις με βάση την αλληλεπίδραση, . Μέσω του Δικτύου εμφάνισης Google, οι διαφημίσεις εμφανίζονται στον επισκέπτη της ιστοσελίδας σας και σε άλλους ιστότοπους που χρησιμοποιεί ο επισκέπτης σας τακτικά.



On-site και Off-site Retargeting Καμπάνιες


Στοχεύοντας on-site αλληλεπιδράσεις είναι πιο ελκυστικό καθώς στοχεύει ανθρώπους που έχουνε ήδη προσέξει την επιχείρησή σας, έχουνε ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας και φυσικά γνωρίζουνε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, έστω κι εάν δεν έχουνε προβεί ακόμα σε κάποια αγορά.


Μερικές επιλογές για να στοχεύσετε άτομα που έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας:



▪ Στόχευση με βάση τον τρόπο με τον οποίο σας βρήκαν (στα Social Media, μέσω αναζήτησης κ.λπ.)


▪ Στόχευση βάσει ενός προϊόντος / υπηρεσίας με το οποίο αλληλοεπιδρούν


▪ Στόχευση με βάση τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όσων έχουν δείξει ενδιαφέρον, αλλά δεν έχουν ακόμα προβεί σε κάποια αγορά



Εκτός από τις on-site αλληλεπιδράσεις, το Retargeting μπορεί να βασίζεται σε αλληλεπιδράσεις Off-site. Άτομα που δεν έχουν επισκεφθεί τον ιστότοπό σας ακόμα, αλλά έχουν ορισμένες ομοιότητες με τους υπάρχοντες πελάτες σας. Στόχος σας είναι να τους κάνετε να επισκεφθούνε την ιστοσελίδα σας και να τους κάνετε να αγοράσουνε τα προϊόντα σας. Το Retargeting εδώ εξετάζει τις αναζητήσεις τους.


Στην KOSADEL, δημιουργούμε στρατηγικές για επιτυχημένο Retargeting. Ορισμένοι στόχοι μπορούν να βασίζονται σε αλληλεπιδράσεις με περιεχόμενο που διανέμεται μέσω σελίδων Facebook ή μιας εφαρμογής.


Στην πραγματικότητα, οι καμπάνιες Retargeting εμφανίζουν πολύ υψηλότερο engagement rate από τις υπόλοιπες καμπάνιες, επειδή οι χρήστες έχουν ήδη παρατηρήσει την επιχείρηση σας και έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για αυτήν.


Εκτός από το Retargeting, υπάρχει επίσης το Remarketing. Δεν είναι τα ίδια. Αφήνοντας κατά μέρος την ορολογία, είναι καλό να κατανοήσουμε τις στρατηγικές. Από μεριάς μας σας προτείνουμε έναν συνδυασμό Retargeting και Remarketing (διαβάστε περισσότερα σχετικά με Remarketing εδώ) στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας.


Παρακάτω, εξηγούμε τα στοιχεία και τις προκλήσεις των εκστρατειών retargeting:


Δημιουργία μιας ισχυρής εκστρατείας Retargeting


Η εκτέλεση μιας καμπάνιας Retargeting μέσω διαφημίσεων στο Facebook ή διαφημίσεων στην Google, η οποία βασίζεται σε όλες τις επισκέψεις κατά τη διάρκεια συγκεκριμένου αριθμού ημερών, είναι απλή, αλλά όχι ο αποτελεσματικότερος τρόπος. Φανταστείτε, ένα άτομο διαβάζει την ιστοσελίδα σας και την εγκαταλείπει. Ένα άλλο άτομο βλέπει την ιστοσελίδα σας, καθώς και μια σελίδα προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των τιμών και των φύλλων. Η στόχευση τους με την ίδια διαφήμιση δεν είναι η καλύτερη λύση, διότι κάθε ένας μπορεί να βρίσκεται σε διαφορετικό στάδιο του ‘’customer journey’’.


Η ομάδα της KOSADEL ειδικεύεται σε λύσεις που είναι υπερ-εστιασμένες. Αναλύουμε το ‘’customer’s journey’’ και προσφέρουμε διαφορετικές διαφημίσεις σε διαφορετικές προτιμήσεις. Κάποιος πελάτης μπορεί να χαρεί προσφέροντάς του μια δωρεάν δοκιμή διάρκειας 30 ημερών, ενώ κάποιος άλλος μπορεί να απολαμβάνει να βλέπει τα πλεονεκτήματα της χρήσης ενός προϊόντος / υπηρεσίας που είδε στο παρελθόν στην ιστοσελίδα σας.


Τι πρέπει να ληφθεί υπόψη κατά την εκτέλεση των εκστρατειών Retargeting:



▪ Retargeting συγκεκριμένων διευθύνσεων URL


▪ Επιλογή του σωστού χρόνου και της συχνότητας


▪ Προσαρμοσμένα είδη κοινού (Custom Audiences)


▪ Δημιουργία συγκεκριμένων λιστών


▪ Δημιουργία σελίδων προορισμού (landing pages) με συγκεκριμένους στόχους


▪ Χρήση σαφών CTAs


▪ Retargeting χρήστες email που δεν ανταποκρίνονται


▪ Lead Ads (αποτελεσματική στο Facebook, καθώς οι άνθρωποι δεν αναγκάζονται να φύγουν από το Facebook)


Μια συγκεκριμένη εκστρατεία Retargeting θα θεωρηθεί ενδιαφέρουσα, καθώς εστιάζει σε μεμονωμένα προϊόντα / προσφορές που οι άνθρωποι είναι πολύ πιθανό να αγοράσουν. Είναι σημαντικό να στοχεύσετε τους ανθρώπους από τις συγκεκριμένες ενέργειές τους στον ιστότοπό σας.


Προκλήσεις Εκστρατειών Retargeting


Πολλές εταιρείες πέφτουν θύματα των λαθών τους στις εκστρατείες Retargeting. Ένα από τα βασικά λάθη είναι να στοχεύετε κάθε χρήστη που έχει επισκεφθεί την ιστοσελίδα σας. Γιατί; Επειδή το Retargeting όλων των χρηστών με τον ίδιο τρόπο, χωρίς να επικεντρώνεται υπερβολικά στις προτιμήσεις τους, συνήθως οδηγεί σε χαμηλά ποσοστά μετατροπής.


Πολλά χρόνια συνδυασμένης εμπειρίας, μας έχει διδάξει ότι η κατάτμηση (segmentation) είναι η περιοχή όπου πολλές καμπάνιες αποτυγχάνουν. Η κατάτμηση είναι κρίσιμη, από την παραγωγή ενός δημιουργικού μέχρι την κατανομή των σωστών δαπανών. Κατά την υλοποίηση των εκστρατειών Retargeting, ορισμένες εταιρείες δεν εφαρμόζουν την κατάλληλη κατάτμηση, πράγμα που σημαίνει ότι χάνουν χρήματα. Βεβαιωνόμαστε ότι η κατάτμηση έχει νόημα - με βάση τη συμπεριφορά, τις σελίδες επισκέψεων και τις ενέργειες που έχουν ληφθεί / δεν έχουν ληφθεί. Δίνουμε επίσης προσοχή στη γεωγραφία, την εκτιμώμενη αξία της πελατειακής ζωής (Life Time Value) και πολλά άλλα.


Ορισμένες εταιρείες, επίσης, ξεχνούν τη συγκατάθεση των χρηστών, την προστασία δεδομένων και το GDPR και συνεχίζουν χωρίς την άδεια του χρήστη. Χωρίς συγκατάθεση, δεν πρέπει να συλλαμβάνει δεδομένα. Για παράδειγμα, είναι σημαντικό εάν το app retargeting είναι συνδεδεμένο με την χρήση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων όπως οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμούς τηλεφώνου, ID’s συσκευής και ενέργειες in-app.

Επικοινωνήστε μαζί μας


Λάβετε μια εξατομικευμένη προσφορά, η οποία εξυπηρετεί τις ανάγκες της επιχείρησής σας από τους ειδικούς της Kosadel.

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ